Velkoobchodní síť řetězců, se kterou se lze setkat hned pod dvojím názvem. Zatímco u nás, v České republice je používaný především název Makro, tak v řadě jiných zemí se jedná o řetězec označený jako Metro. Koncept daného obchodu je však všude stejný. Jde o unikátní velkoobchodní řetězec založený na principu cash & carry. Znamená to, že si v Makro může zákazník zboží vložit do košíku, u pokladny ho zaplatit a potom si ho také odveze. Právě tento koncept dnes řadě podnikatelů vyhovuje, jelikož si sami a osobně mohou vybrat zboží, které potřebují a nakoupit ho jako v klasickém hypermarketu. Aktuálně je v České republice postavených celkem 13 těchto obchodních center, které jsou situovány především na okrajích velkých, nejčastěji potom krajských měst. Nákup v obchodech je možné pro držitele speciální karty, která je podnikatelům vydána po registraci, kterou lze uskutečnit na místě, stejně jako ji lze uskutečnit i online.
Makro
- 1