Pod značkou Kaufland jsou provozovány německé supermarkety, hypermarkety, ale i obchodní domy. A to nejenom ve své domovině, ale i v řadě jiných zemí. Je to například Polsko, Chorvatsko, Bulharsko, Slovensko a pochopitelně také Česká republika. Zde tato společnost působí již od roku 1998, kdy otevřela první pobočku v Kladně. Dnes je daných obchodů po celé zemi mnohem více, a to konkrétně 125. Kaufland se tak stává samozřejmým obchodem ve většině velkých měst. Původní koncept byl spojený s tím, že budou vybudovány velké prodejny, o ploše až 7 000 čtverečných metrů. Postupem času ale došlo ke změně koncepce a současné prodejny mají plochu podstatně menší. To ale neznamená úbytek výrobků, která je v prodejnách stále poměrně bohatý. Pokud je něco hlavním lákadlem, jsou to velmi často nízké ceny, které porážejí konkurenci a ze kterých těží právě samotní zákazníci prodejen, jejichž počet neustále stoupá.