Síť prodejen, jejichž název je zkratkou dvou německých slov, a to BILliger LAden. Kdo ovládá tuto řeč, ten si snadno přeloží, že daná slova znamenají levný obchod. Od doby svého založení je tedy cílem obchodního řetězce Billa nabízet zboží za dobré ceny. A to nejenom v domovském Německu, ale i v České republice a řadě dalších zemí, jako je Itálie, Rakousko, nebo třeba i Chorvatsko. Počet poboček je skutečně velký a jenom v České republice má Billa přes 200 jednotlivých prodejen. Ty nejsou situovány jenom do velkých měst, jak to u celé řady obchodních řetězců bývá. Jelikož jde spíše o menší obchody, je strategie firmy cílit hlavně na menší města, včetně těch, které mají i do 10 000 obyvatel. Právě to je důvodem jak existence řady poboček, tak je to i důvodem celkové obliby. V tomto obchodě tak mohou hravě nakoupit i lidé, kteří žijí v menších městech. V takových, kde jiné řetězce své pobočky vůbec nemají.
Billa
- 1